Mobilhärvans upplösning
Nu verkar äntligen mitt mobilproblem vara på väg att lösas. För ett antal veckor sedan bestälde jag via CSN-kortet ett nytt abonnemang från Comviq med tillhörande mobil. Mitt nya sim kort kom efter ett tag på en måndag, då hade jag inte kunnat använda mobilen sen fredagen pga att de var då de stängde av mitt gamla kontantkort och överförde numret. Jag gick och väntade på en avi om att min mobil skulle komma så att jag skulle kunna hämta ut den men den kom aldrig så på fredag skickade jag ett mejl till Comviq och frågade. På tisdag eftermiddag fick jag svar att de hade skickat den för länge sen o ett bifogat kollinummer. På onsdagen efter att jag slutat skolan tidigt åkte jag till Hemköp på vägen hem för att hämta mobilen. Väl där visar det sig att jag klantat till det och tagit med mig ordernumret isf kollinumret. Så jag åker hem o spårar mitt paket på postens hemsida med hjälp av det kollinummer jag fått och ser då att ordern har returnerats till avsändaren.
Skickar i panik ytterliggare ett mejl till Comviq och frågar vad jag ska göra. Detta var förra onsdagen. Så idag hade jag inte fått något svar än så jag skickade ett nytt meddelande. Och för en gångs skulle gick det snabbt. Vid lunch hade jag fått detta svar:
Eftersom din order har returnerats från postens uthämtningsställe gäller sedvanlig makuleringsrutin. Ditt abonnemang med mobilnummer 073-089 97 89 kommer att konverteras till ett kontantkort vilket innebär att ditt nuvarande simkort stängs av i samband med att det nya kontatkortet skickas ut. Du behåller ditt mobilnummer. Önskar du anta erbjudandet från Mecenat behöver du göra om din beställning.
Så nu ska jag bara skaffa ett nytt sådant här abonnemang men utan mobil för jag tror inte att jag tycker m den mobilen som skulle vara. Så har någon ett förslag på en bra mobil?
Men då, vad mycket problem det blev då =/
de e synd att det blev så =( men nu får du iallafall välja en ny fin mobil =)
gu vad klantigt????:SS::S:S:SS::S
=S
ahaha min mobil äger din